har så ont....

Jag har så ont i munnen... har åkt på inflammation där som jag drog ut en tand för några veckor sedan. Fattar inte varför det blivit inflammerat nu?!? I går hade jag tjejkväll hos mig och det slutade med att jag hade så ont att jag fick gå och lägga mig medans dom andra spelade spel och myste. Så besviken att jag inte orkade va med. Hann iaf äta min goda inbakade kyklingfilé och potatisgratäng (man kan nästa bli beroende av inbakat) innan jag gick och la mig. Ska ringa till vårdcentralen i morgon och kolla om jag kan få en tid så dom får kolla på det.

Nu ska jag lägga mig och kolla på Robinson på datan, missade ju det igår.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0