Kristi himmelsfärd

ÅÅåååååå vilken dag vi haft. Mio hade sovit på dagis så jag hämtade honom och vi åkte hem till mormor och morfar och fikade, en Norsk tant som heter Grete var oxå där. När vi vinkat hej då till Grete som skulle åka hem till Norge så åkte vi med mormors bil till farmor i Svennljunga och där var fastrarna Sandra och Petra och lill kusinen Axel. Mio och Axel lekte med vatten och alla farmors leksaker. Vi fikade och grillade och fikade igen.... sååå mysigt. Mio stannade kvar när jag åkte med mormor hem så nu sover han gott hos farmor.
Kram...

Mio leker

Idag va vi i Stadsparken och eftersom det är kommunens-dag så bjöd dom på kaffe, saft och bullar... vi mumsade på.
Sen lekte Mio på lekplatsen.

        


Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis!!!!!!!

Ett stort GRATTIS till världens underbaraste farmor...

Mio har en hälsning...
-Attis Tao åka båt.
-Åka stor båt.

Hoppas du har kul på båten...
massor av kramar 

Mio äter




korv med bröd....

     



presenter

Jag och mormor hämtade Mio från farmor idag. Han hade haft såååå roligt. Dom hade klippt gräset och Mio klippte med sin egen lilla gräsklippare. Hon hade köpt två tavlor och en kudde med cars-bilar på.
Så här fint blev det i mio´s rum.....












































tittar på

Mio älskar att titta på "I drömmarnas trädgård"svt.se. Han brukar vilja att jag tar fram programmet på datan så han kan sitta i sängen och kolla.


  



inte hemma




Nu är Mio hos farmor.... hon hämtade honom från dagis idag. Han hade blivit jätteglad när hon kom.
Hoppas dom har det mysigt ihop... det brukar dom ha.




äventyr

Idag var jag ledig från jobbet så jag, Mio, Travis och Gabbi åkte till stadsparksbadet och badade.
Mio fullständigt älskar att bada och åka rutschkana. Han åkte den lilla och den lite större med sväng och åkte den stora tillsammans med mig. Jag glömde ju tyvärr kameran hemma så bilder får ni nästa gång vi åker dit och det lär ju inte dröja.

Bilder

Lite bilder på lillskrutt...
 
  




RSS 2.0