saknad fotograf

I fredags hade vi fixat frissan och tagit på den nya skjortan för att åka till dagis och bli fotograferad med alla barnen. Men när vi kommer upp dit så är tydligen fotografen sjuk så det blir av en annnan dag. Mio berättade att det va många barn som kommit dit bara för att ta kort och fick åka hem när det inte blev något. Blev jätte upprörd när jag hörde det, kan inte fröknarna ringa och berätta det för föräldrarna??? Jag hade blivit vansinnig om jag tagit mig dit extra (ca1,5 timma buss) för fotograferingen och fått veta där att det inte blev av! Nu jobbade jag ändå så jag slapp bli arg.

Leksaker


ett år har gått!

Nu har ett helt år gått sedan jag skrev här. Tänkte ju nu börja lägga ut lite bilder och skriva lite om hur ivet leker för Mio nuförtiden.



























Fortsättning kommer.....



RSS 2.0