Bara hemma...

I dag har jag bara vart hemma... hade tänkt att jag skulle städa och dra till Marita sen men det blev ändrade planer...
Mios pappa hörde av sig och undrade om det va okej att han kom upp och hälsade på... och det fick han ju. Trodde ju givetvis det värsta och va lite nervös eftersom sist vi pratade så slutade samtalet med att vi gapde en massa skit till varann och la på... Men allt gick över förväntan, inget om vårat samtal kom upp och han tog sig tid att både leka och byta blöja på Mio...
Tycker ju nästan lite synd att det har gått som det gjort för han men men... jag kan inte rädda hela världen som mamma brukar säga! 
 
                                                                                                                                    
Mio och hans pappa!!   

Utgång....

I går var jag ute för första gången sen jag fick Mio.. tre månader.
Jag va bjuden upp till Becka eftersom hon hade utflyttningsfest... hon har ju träffat en karl i Stockholm
så hon lämnar oss och sattsar på kärleken.. tycker självkart hon gör rätt.
Så det va party och utgång till Brassan... drack en del vin och nån grogg..
det känns ju idag=)

Mio va hemma hos mormor och hade haft det jättebra sovit bra och charmat hela morgonen... Är så go!

RSS 2.0