Andra Avenyn

image39
svt.se/andraavenyn

Jag fick ett tipps på Fannys blogg, att titta på svt hemsida på Andra Avenyn... 
En jätte bra sv serie som jag satt klistrad framför alla tre avsnitt:) 


 

Ullared

Igår åkte jag, Daniel och Ann till Ullared för att shoppa julklappar. Vi lämnade av Mio hos farmor vid 9-tiden..
Några timmar senare är man nästan pank, ont i fötterna och vrålhungrig.. men julklappar blev det;)

Köpte några snygga glas och koppar till mig själv.
                                          

Pyssel


Jag satt och kollade på kort på Mio och tyckte att det va synd att de bara låg i lådan, så jag klippte och klistrade lite och hängde upp bilderna på väggen ovanför datan.
Se resultatet....


                                 

Kingdom hearts 2

image32 Jag har köpt ett nytt PS2 spel... Kingdom harts 2. Jag spelade ettan förut. Kul spel!

image33



 

RSS 2.0