Jul fint

Idag var Daniel här och lämnade julgranen så den klädde jag sen bakade jag drömmar...mmm.

I vardagsrummet.... det syns inte hur mysigt det blev med ljusen!

image70


julfint...

Jag har gjort lite julfint i sovrummet...
image67

       


Kent

Ååååååååååååååååååååååååååååå..... min bästaste Becka har bjudit mig till dom bästaste KENT konsert.
Lördagen den 9 februari åker vi till Jönköping och diggar loss till KENT.
Becka har ju redan sett dom i både Stockholm och i Lund, men lilla jag har fått bli hemma och lyssna på dom i mobilen. Hon fick väl sympati för mig och gav mig en biljett i födelsedagspresent.
TACK för att du har så bra musik smak och för att du är du!

image66

Party

I helgen var jag barnledig så då firade vi mig och partade...
Först satt vi här och spelade markoolio-spelet. Sen gick vi till Soda och dansade.

Lite bilder...
image58

                   
image64 

RSS 2.0