....ännu ett steg närmare



Idag var jag och mamma på körskolan på handledarutbildning. Så nu ska bara mamma fylla i papperen och posta så kan vi snart börja köra.... Såååååå kul! Mamma räknade ut att det va 36år sedan hon fick sitt körkort så rutinen finns men oxå regler som glömts bort, vi får väl se om det blir jag som får lära istället:)


Godis sugen???

Jag vill ha...NU!!!!

17maj

Idag är det Norges nationaldag och eftersom mamma kommer från Norge så ska vi träffas och fira genam att hela familjen (utan syster m.fam) äter brunch på Ellagården.
Kanske kommer det bilder sen...

Grattis oxå till vinsten av eurovisionsfestivalen....
Hurra hurra hurra Norge!


Grattis grattis

Grattis Becka...
Stor KRAM önskar jag och Mio



dagens lunch


korv med bröd....

Nu läser jag

Nu har jag fått mina böcker jag beställde från Adlibris.com Den ena är Storlek 37 och den andra o.s.a, båda skrivna av Denise Rudberg.
Jag har ju redan läst hennes debut roman Väninnan och tyckte den va bra så jag hoppas dessa oxå är det.


Singeltjejen Laura har ett attraktivt jobb inom musikbranschen, hon är ytterst medveten om sitt utseende och hon älskar Stockholms uteliv. Men bakom fasaden är Laura en rotlös själ, som ständigt slits mellan vardagen i Sverige och sin förmögna familj i New York.

Under ett familjebröllop krockar Lauras två världar dramatiskt och hon flyr hem till Sverige hals över huvud när ryktet sprids att hon har alkoholproblem. Laura känner sig missförstådd och är osäker på hur hon ska förhålla sig till sin judiska familjs krav på att slå sig till ro i USA och hitta en lämplig man.

Laura börjar ifrågasätta sig själv och inser att hon måste välja åt vilket håll hon ska gå.    Källa Adlibris

RSS 2.0