Julfint

Idag va jag på knalleland och shoppade lite. Hittade ett nytt duschdraperi..(leopard mönstrat).
Köpte även några små julstjärnor och handukskrokar. Så nu blev det julfint på toan.

Hade även energi till att baka nästan 100st kanelbullar när jag kom hem. En riktig bull mamma;)

julfint på toan....
image57

Födelsedag!


Idag 20 november fyller jag 28år... Jiiiiiihuuuuu!
Mamma, Bertil, Magne och Alice var här och firade mig. Vi åt tacopaj och tårta.
Jag fick en mikrovågsugn av mamma och Berti den är så snygg... måste bara lära mig hur den fukar oxå:)
Blommor, vin och choklad har jag oxå fått.

Jag har haft en toppen dag Tack för alla mess och samtal.
Kram!

Blogg



Jag vill snygga till min blogg... Kanske kan man få lite hjälp av
Fanny eftersom vi åker till syster i morgon:D
image56

Mia och Klara


Party

I lördags va vi ute på Brassan, men vi satt först här och groggade lite;)
image50    
                     image54

RSS 2.0