Jul fin

Pratade med Erica samtidigt som jag kollade på "du är vad du äter".... (Förstår genom titeln varför man ser ut som man gör). Då fick vi våran snille idé.... Vi bara MÅSTE lägga om våra matvanor!!!!! Jag har ju iof haft denna idé ett antal gånger men nu ska jag få stöd av en likasinnad medsyster. Redan i morgon så vill Erica att jag ska äta var 4timma.... kommer ju sluta med att jag spyr om jag skulle äta de mängderna jag gör idag vid två måltider, men SMÅ portioner var hon noga med att tillägga. Erica va så gullig att hon skulle göra nån matlåda och komma förbi mitt jobb i morgon kväll med... spännande vad det blir.
Ja ja vi får väl se hur detta slutar... min tröst va iaf att man kunde äta poppcorn och nötter på kvällarna framför tv´n.
Önska mig nu lycka till (igen).... Kram


Hemma hos mig

Sitter och kollar på "Halv åtta hos mig"... Tycker det är verkar roligt att va med i nått sånt.
Jag skulle nog bjuda på....


Förätt: Fisk och räkröra i shellskal

Varmrätt: Inbakad fläskfilé med champinjonstuvning och potatisgratäng

Efterätt: ......hum.... nått med choklad tror jag.

Välkomna!


              















Födelsedag



I dag är det ingen vanlig dag för idag är det faktiskt MIN födelsedag.. Hurra hurra hurra!!





Nu va det klippt.......


Nu har jag klippt luggen...Ganska snyggt!


Gulliga Sandra

Tack söta Sandra ( Mio´s faster) för att jag får låna din mobil nu när jag inte har någon själv.... Puss på dig!

Ps. Gammal bild....

RSS 2.0