Nu är det sommar!




min 2 familj....

Nu är vi hemma från en midsommar i Hallsberg. Har haft det så mysigt som bara vi kan ha...
När jag nyss kom hem låg det ett handskrivet kuvär i brevlådan, nyfiken som jag är så river jag genast upp det och hittar...

... bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gulligt. Det var från Mio´s faster Petra med familj. Tack så JÄTTE mycket gumman. Du är väl bara för söt!
Känns som ni är våran 2á familj. Kram

Trevlig midsommar!!!!


Vad gick fel??


Kladdkake muffins...mums


...men vad fan hände??

emmy här

haha nu är jag är och busar, inte för att hon inte kommer läsa detta, men ändå :)
Nu har jag varit här och fikat och busat med mio, det har varit skojsigt. Så nu lägger jag in lite kort !


Mio och jag :)

Mio den lilla miniprinsen :D

och snygging jag :P not!

ha en fortsatt bra dag allihopa! Nu ska linda jobba och jag ska kanske åka lite mustang!

6e juni

I dag är det nationaldagen.... Kul va?!?


snorigt


Vaknade av att ögonen var ihop klibbade och ena näsborren helt tät.
Känner mig lite varm och näsan har nu börjat rinna istället...
Som en glad överaskning ringer farmor och säger att hon vill ha prinsen i helgen och det passar ju mig utmärkt eftersom jag vet att jag är en usel mamma när jag känner mig sjuk. Tack gulligaste farmorn!
Bara längtar efter att få krypa ner i sängen och frossa i te. Måste ju upp och jobba i morgon, det är ju 100% och det har jag inte råd att missa..
Kram..

RSS 2.0