Trötter



Nu ska jag lägga mig och nana...mmmm. Klockan är redan 23:39, så är det när man jobbar sent. Och upp ska jag i morgon och hämta skrutt på dagis. Det är marknad i stan så då får vi mycket att kolla på... hålla hårt i plånboken.
God natt kram alla ni!



Grattis


Ett STORT GRATTIS till
Ann
Puss & Kramizzzar
Linda & Mio
                    




















Utkast: Utmaningar av ...

Utmaningar av Marita:)

Har ju inget bättre för mej så...

Utmaningen

Utmaningen går ut på att fylla i 5 egna svar på respektive område och sedan utmana 3 st andra genom att skriva en kommentar i deras blogg!

Mina svar:


5 platser där jag har bott:

1. Borås
2. Slemmestad (Norge)
3. Kristinehamn
4. Filipstad
5. Hallsberg... och många fler..

5 jobb som jag har haft:

1. Bingo
2. Gruppboenden
3. Hemtjänst
4. Ritz
5.

5 saker i min handväska:

1. Sminkväskan
2. Nycklar
3. Plånbok
4. Mobil
5. Cigaretter

5 saker i min frys:
 
1. Frysta grönsaker
2. Glass
3. Köttfärs
4. Fiskpinnar
5. Pommes

5 saker i min bil:

1. Saknas Bil....=(

Jag vill utmana:

Elin

Fanny

Petra

Andra avenyn

Har ju väntat med späning på fortsättningen sv Andra avenyn och i kväll klockan 20 satt jag som klistrad framför kanal 1..
till min stora besvikelse var det inte alls vad jag väntat mig. Vad hade jag byggt upp för skön bild av denna nu lite uttjatade såpa??? Ja ja, kommer säkert fortsätta kolla och se vad som sker.. Kanske blir den bättre;)

Annars idag har jag och Erika varit i lekparken med Mio och sen tog vi en burgare på "blå kiosken".
I morgon ska jag "äntligen"...haha börja jobba igen!



Slappat



Idag har jag riktigt fått slappa... jag har legat i sängen och tittat på Desperate Housewives på datan i timmar, slumrat till lite då och då.... Mio har varit på dagis. Längtar redan efter i morgon då det blir några timmar slappa till...
Det mindre roliga är ju att jag har feber och en papperstuss i varsinn näsborre för att slippa snora ned hela sängen.. hoppas att jag blir frisk snart så Mio slipper få en tråkig helg.



Sjuk

Nu har jag fått feber och näsan bara rinner... förkylningsblåsor under näsan och munsår. Kan det bli värre?!?
Jag är sååååå sugen på choklad och en bra film, men istället får jag försöka sysselsätta Mio och laga mat. Blääää
Ja ja snart har man glömt denna dag...


Hellu

Jag är bara sååååååååååååå kass på att skriva här!

Det har ju hänt massor sedan sist. Jag och Mio har flyttat till en trea på Göta... vi trivs jätte bra...balkong och allt:)
På love-fronten har det väl inte gott så vidare... men skam den som ger sig. Man behöver kyssa många grodor innan prinsen dyker upp..hihi

Jag har för övrigt skaffat en sida på facebook, bättre sen än aldrig.

Vill bara ge alla mina vänner en JÄTTE kram för att ni finns....KRAM!!!

RSS 2.0