Hahaha


Fredrik och Filip ska va med i på spåret!

Det måste jag se.

image31


fortsättning...

så duktig!




Har fortsatt min nyttiga stil med en rejäl frukost.. sen va det en MCchicken med morötter till lunch, en massa frukt under dan och två kokta ägg och två mackor med keso på till kvällsmat. Inte nog med detta så har jag träningsverk efter min och Ann´s promenerande till både stan och knalleland, in och ut ur en massa affärer.. så jag känner mig nöjd och glad nu när sängen kallar på mig.



Kram, en "lite" nyttigare människa.

Banta

Nyttigare!?!




Idag åkte jag till ica och köpte en massa frukt och andra nyttigheter. Jag har bestämt mig att nu MÅSTE det ske en förändring... slut med alla chips påsar och chokladkakor. Jag ska börja ett nyttigare liv nu. Nu har jag sagt det så nu finns ingen återvändo.Har ni några tipps så är jag tacksam för hjälp. Skulle ju oxå behöva börja mortionera men det är ju inte så lätt med Mio som inte vill sitta i vagnen hur länge som hällst..(undanflykt, jag vet).
Ja ja, vi får väl se hur detta går, men med rätt motivation och stöd så ska det nog funka.

materialist??

Saker till hemmet jag vill köpa när jag får råd.

  • en silverfärgad kaffebryggare
  • en matta till vardagsrummet
  • en matta till Mio´s rum
  • en tv-bänk (markör, från Ikea)
  • en brun badrums matta
  • en köksklocka
              + en massa mera.....

Saknar

Nu har Becka varit här sedan förra söndagen och hon åkte hem idag. Jag saknar henne redan! Vi hade en vin-kväll, flera film-kvällar, en brassan-kväll, en tacopaj-kväll, en läsa bok-kväll... vi har haft det mysigt och jävligt skoj.
Becka och jag har även blivit bestulna på hennes mobil och varsin digital kamera. Det kom in en människa i lägenheten i lördags morse när vi låg och sov och stal vad han kom över. Så läskigt att vissa inte drar sig för nått. Som tur va var inte Mio hemma, han va sov hos farmor eftersom jag va på inflyttningsfest och sedan på brassan.
Vi lär ju inte få se våra grejer igen och det gör mig så förbannad. 2st snygga snutar va iaf här och pratade med oss. Visste inte att det fanns snygga snutar!?!
Ååååå vad jag hoppas att Becka tar sitt förnuft och flyttar tebax:)

The Simpson

Här om dan kollade jag på image29  och fick mig några skratt...

Nu gjorde jag ett "Vem är du i familjen Simpson" test.. Och det visade sig att jag va Lisa image30
Kolla du med!  http://www.matthewbarr.co.uk/simpsons/

RSS 2.0