Firmafest

Vi hade ju firmafest på Brasseriet för nån månad sen... vi avtackade våran förra chef då.
Åt en jätte god plankstek och drack massor;)

Här kommer lite bilder.....
 
     

 
  
Det va en as kul kväll..(tror jag)...hahaha


Inredning

Så här fint blev det med hyllorna i köket....


Yatzy hela dan

I dag va min lediga dag så först kom Ann hit och vi fikade (hemmagjord sockerkaka) och sen va vi med Mio i lekparken.
När vi kom hem igen så började vi spela yatzy (köpt på ullared). Jag vann en gång och hon den andra... så nu står det 1-1.
På kvällen kom Erika hit och vi åkte och handlade lite godis på maxi. Efter nån timmas babblande så började vi oxå att spela men vi hann bara en gång och hon vann ju så nu vill jag ha revanch...hehe.
Blir hemma från jobbet i morgon eftersom skrutten fått feber... så i morgon blir det en lugn hemma dag.



Supernanny

När det var höstmarknad så hittade jag ett stånd där dom sålde böcker...Köp 4st betala för 3!!!
Jag köpte Supernanny med Jo Frost, och hoppas väl att man ska kunna hitta lite råd om hur man blir en bra förälder. En av de andra bökerna var en present till Ann och resten var till Mio.




RSS 2.0