Banta

Nyttigare!?!




Idag åkte jag till ica och köpte en massa frukt och andra nyttigheter. Jag har bestämt mig att nu MÅSTE det ske en förändring... slut med alla chips påsar och chokladkakor. Jag ska börja ett nyttigare liv nu. Nu har jag sagt det så nu finns ingen återvändo.Har ni några tipps så är jag tacksam för hjälp. Skulle ju oxå behöva börja mortionera men det är ju inte så lätt med Mio som inte vill sitta i vagnen hur länge som hällst..(undanflykt, jag vet).
Ja ja, vi får väl se hur detta går, men med rätt motivation och stöd så ska det nog funka.

Kommentarer
Postat av: Petra

Dra ner på kolhydrater (ris, ljust bröd, mjölkprodukter, pasta, potatis) och satsa på proteiner (ägg, fisk, räkor kött, kyckling, bönor, linser) och fibrer (råg bröd, gröna grönsaker, frukt som äpple och päron) Drick mkt vatten - tips är kolsyrat vatten som håller dig mättare. Ät annars som vanligt men skippa kolhydraterna)
Lämna bort Mio till mormor eller farmor som nog gärna är barnväkt när du går på friskis. Ibland har friskis barnpassning om man går vissa tider.
Kramar

2007-08-19 @ 18:13:54
URL: http://endnotehelp.wordpress.com
Postat av: Fanny

Nämen, frukt! Haha... Jag tror annars inte att Mio har nåt emot att du springer med vagnen! Haha skoja =)

2007-08-19 @ 18:26:33
URL: http://fansan.webblogg.se
Postat av: Fanny

Men den Beck jag skrev om kommer inte ut förän på onsdag men pappa hade laddat ner den.

2007-08-20 @ 09:54:08
URL: http://fansan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0