Final fantasy X

image24

Här om dan kom Daniel hit med ett PS2 som jag skulle få låna... så i går gick jag och köpte en kontroll att spela med för dom andra va trasiga.
Idag kopplade jag in spelet och började spela Final fantasy X... det va helt okej.

image25 


 

Tråkigt nog hade jag efter en och en halv timma glömt att spara,,, så när jag blev slagen till marken och jag fattar att jag dött eftersom det stod GAME OVER över hela tv:n, var jag nära på att kasta den nya kontrollen (kostade mig 199kr) in i väggen. Blev nästan rädd för min egen reaktion... Det är ju bara ett SPEL, och bara att börja om från början.
Ska kanske börja om i morgon om jag hinner... och jag lär ju sätta in minneskortet och save varannan minut.
image26

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ojoj! :S Då ska du nog inte komma till oss och spela! Haha... skoja XD

2007-07-14 @ 09:59:53
URL: http://fansan.webblogg.se
Postat av: MLI

Intressant spel jag gillar fantasispel. kanske tästar det..?

2007-07-14 @ 20:50:39
URL: http://mlieswblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0