Sjuk..

I morses när jag vaknade va jag helt torr i munnen och kände natt halsmandlarna va uppsvällda..har försökt att kurera mig med te och alvedon hela dan men det hjälper ju inte. Har även fått en jävla tandverk.. klart att allt måste ske samtidig:( Det komiska i det hela va att jag pratade med Becka på telefon i går kväll och sa att jag va så torr i munnen -Bara du inte håller på att bli sjuk..(sa hon) -Nej, säg inte så, då blir jag ju det..(sa jag) Mycket riktigt va det ju så det blev..hum..
Tråkigt att det inte blir att jag kan gå på spädbarnsgruppen i morgon... kan ju inte komma dit och smitta de små.
Blä... jag vill inte va sjuk, vi ska ju till Lisseberg på lördag.. då måste jag va frisk!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vem ska du till Liseberg med? ...förresten, vad är det för sida som Mio har? Kram

2007-05-22 @ 15:33:00
URL: http://fansan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0