Städerska sökes!!!

Gud vad underbart det vore att ha nån som skulle städa, laga mat, massera, underhålla skrutten.
Jag va så här happy när vi va hemma igår...
....psykblicken och påsarna under ögonen talar ju för sig själv.
Jag BEHÖVER SOVA!!!!
När jag väl har chansen efter jobbet så somnar jag inte förrän efter ett och måste upp halv sju och hämta skrutt på dagis. I helgen ska jag va barnledig... Ni anar inte vad skönt det ska bli... jag ska ha sovmorgon på lördag!!! Jiiiihu! 
Jag börjar märka att jag sakta med diten börjar förändras till en zombi som varken ser eller hör utan jag är bara inne i min egna värld. Men våga inte fråga hur jag mår... Då klistas smilet på och med en lugn stämma får du till svar.. -Jo det är bara bra med oss, lite trött bara. men det har väl ingen dött av. (smile)
Så här såg det ut hemma efter skrutt varit hemma i ca två timmar...
           



Men nu är det självklart undanplockat.... Orkar inte plocka hela tiden, men kan samtidigt inte bo i röran.                 

   

Kommentarer
Postat av: Petra

För att vara trött å sliten ser du ju toppenfin ut!

2008-04-17 @ 17:14:27
Postat av: Eva

Tycker det ser ut precis som det ska göra hemma när man har barn ;-), konstigt vore det annars.......

2008-04-17 @ 18:35:47
URL: http://smiletweety.blogg.se
Postat av: Petra

Lillprinsen får hjälpa till!

2008-04-25 @ 23:11:29
URL: http://axelbjork.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0