KENT

Nu har jag sett dom... upplevt och absolut inte för sista gången.
I lördags åkte vi till Elmia i Jönköping och upplevde ett mirakel... miraklet va KENT!
Jocke stod där så levande, så nära och sjöng till oss...i sin röda kavaj beskrev han i detalj känslor som vi så många gånger känt.
Jag kramade Becka och för några sekunder kändes det som att det bara vi där.
image79


Det är inte jag som filmar, men det är från i lördags....


Helt magiskt!!!!!!

Mannen i den vita hatten... slut på min första KENT, men definitivt inte den sista.

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag var med där, kent var underbart.
Mina filmer förresten, kul att du gillar dom :D

2008-02-12 @ 13:00:12
URL: http://beatricestendahl.blogg.se
Postat av: Becka

Åh, jag blir alldeles ledsen när jag ser det. Bara för det var så jävla fantastiskt.

2008-02-12 @ 20:57:50
URL: http://obefintlig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0