Måste

Som en grå/svart stor mössa sitter på mitt huvud med alla mina måsten.
Orkar inte ta till mig allt. Men känner ständigt att måste finns över mig.
Måste, måste och måste...
gå till tandläkarn, ta körkortet, fixa lägenhet, byta jobb, aktivera Mio, tvätta, städa, betala räkningar,
tänka goda tankar, banta, spara pengar, ringa alla jag lovat, barnsäkra bokhyllorna... orkar inte ens skriva alla mina måsten.

Jag fattar att jag inte är ensam om detta problem, men fy fan vad jävla usel man känner sig.
Ständigt plågas av dåligt samvete... inte konstigt att människor hamnar i depressioner.
Jag försöker att låta det få va som en mössa och inte låta den trycka ned mig.
Nu ska jag iaf. ta tag i disken.. då brukar jag känna mig lite duktig efteråt.

Kommentarer
Postat av: Marita

Åh vad jag känner igen det där!!! även fast man inte är ensamstående så har man en milj att göra dygnet runt känns det som.......
stress stress o mera stress..............

massa kramar tiller!

2008-02-14 @ 13:47:09
URL: http://Mittplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0