shoppmani

Jag bara önskar att jag kunde typ springa på en väska full med si så där 55miljoner... okej jag kan nöja mej med 13 då.
Jag har nämligen fått nått sjukt begär av att vilja köpa allt jag ser. Och jag har ju inga pengar alls att shoppa för. Allt ser ju så otroligt snyggt, gulligt och tufft ut när det är upphängt på en skyltdocka som har typ storlek 0. Jag vet att det inte alls skulle sitta alls lika snyggt på mig, men jag känner ändå att jag bara vill ha allt.
Titta bara på dessa klänningar jag hittade på Halens-hemsida. Den ena är ju inte jag nån stans.... men den är ju bara fööööör söt. Kan inte komma på en enda gång jag skulle kunna ha den på mig.
image83
Den andra är ju mera min stil, men den skulle ju inte sitta så där på mig... image84 
























Kommentarer
Postat av: Marita

Har du oxå fått ett HA-Begär;) det har jag haft länge nu ;) hihi men samma här, inga pengar......
puss o kram

2008-03-05 @ 16:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0