bad news


I söndags kom brorsan förbi, mitt i middagen.. lite chockad blev jag att se han stå och knacka på köksfönstret.
Han och hans dotter kom in och satte sig vid köksbordet och han började med att säga att han hade dåliga nyheter.
Där efter berätade han att en så kallad släkting till oss förlorat sin lilla dotter på tre månader i plötslig spädbarnsdöd.
Jag kunde inte holla tårarna borta utan började grina och tänka på allt vad den tjejen gått igenom på bara några år. För lite över två år sedan hamnade hennes mamma i fängelse pga. groft narkotika brott. Förra året tog hennes kille (som hon har en son med) överdos och somnade på ett fält där han frös ihjäl. Och nu detta.... Tjejen är bara 21år och har redan varit med om mer targedi än vad vissa inte upplever under en livstid. Jag kan inte förstå denna orättvisa.
Om du läser detta vill jag att du ska veta att vi tänker på dig,
jag och mina syskon.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0